Wednesday, April 17, 2013

Selamat Pengantin Baru to Umar & Fatahiyah :)

Assalamualaikum readers :)

Tak larat nak tulis sebab benda ni pun dah lama terjadi tapi disebabkan nk post jugak, so aku post gambar2 je ok? Heheheh. Ni semua gambar-gambar masa classmate aku kt sekolah dulu (SMK Shahbandaraya) punya majlis kahwin.. Homaii apsal ramai sgt yg dah mendirikan rumahtangga ni? Bagi aku jealous je korang semua ni tau!

My friend yang lelaki tu ok. His name is Abdullah Umar , abang kepada Hamzah and dah mcm aku dgn adik aku pulak kan adik beradik dalam kelas. Hehehe.. All of them are my classmates and schoolmates. Ada yg kt SMK Sri Andalas and also SMK Shahbandaraya. Tamak sangat ni sampai 2 sekolah nak masuk :p


Just nice kan pelamin ni? *berangan dah sebenarnya ni :p*


This is the wedding cake.. pun simple. Time aku kahwin nanti aku nak kek coklat! hihihi :D


Me with my truly bestie Yna Sakinah


This is adik Yna ok.. cantik tau mcm kakak dia juga.. hehe Sarah Alfakhri


Ini semua poyo!!!!! hahaha sori ok saya memang begini pantang pegi majlis kahwin yg ada decoration2 sebegini mesti nak bergambar!
Baju from de' Qoya


Ok yang ni tak poyo. Heheheehh.. Seronok sgt dpt jumpa diorang!


Time for the girlsssssssssssss! Ada sorang je la kumbang di situ ye. Hihiii :D


Bagai pinang dibelah-belah! heheheh sweet :)


Sakinah's (Sakinah lagi sorang my sister tu takde pulakk)


Yeay! my dear Yna bagi gelang ni then terus cabut gelang yg tgh pakai, tukar dgn gelang ni! Teruk betul! Hahahahh! tengok gelang kami sama!! Thanks my dear.. Souvenir from Langkawi :)


Model kaku. Budak baru belajar! maaf lah ye kalau tak berkenan tengok! Hehehe


Hahahah sempat tauuuuuuuu. ni la jadinya bila jumpa cermin dalam surau :P


Time ni nak pergi kat parking.. Yelah tak duduk Putrajaya kan, jakun sikit la.. hahahahaa


Nak jadi bawang putih bawang merah tapi takde kaler kt baju yg kaler putih or merah, mcm mana tu?


NICE!


Nampak tak? nampak tak apa tu? nampak tak siapa? nampak tak ke'gila'an aku terhadap Siti Nurhaliza?? hahahaha 


Dah dah! Balik! Nanti kalau ada banner ke, gambar Siti ke, kt tembok2 tu, memang sampai ke malam Yna dgn Sarah xdapat balik :P


Wedding ni kt Putrajaya, tu yang sebok ambik-ambik gambar tu.. jakun lah katakannnn! mcm tak pernah pegi pulak kan.. Hahaha.. tapi sebab semua orang pun tau kan kat sana memang cantik tempatnya. Lagi-lagi kalau buat shoot untuk wedding.. Fuhhh!!!!! *mula dah aku ni....*
Untuk mengelakkannya aku terpaksa berhenti menulis nanti banyak imaginasi-imaginasi mengarut keluar nanti. hahaha. That's all!

Thank you for reading! :)






















No comments:

Post a Comment